Osterich's dagboek | Eten, trainen en beminnen. |

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Osterich View Post
    Gewoon je abbo opzeggen, bijbieren & bijbitterballen en hoppa.

Dag muscle.
    Hallo vetjes.

Schijnt dat je in Thailand A.S gewoon bij de apotheek kan halen....als ik dat nou gewoon die drie weken inspuit of slik, dan houd ik toch wel mijn ''massa'' vast. Hoe mooi is dat elke dag klem zuipen met behoudt van mijn 50 cm dikke biceps. Zonder te trainen....
    Ik zeg win win situatie.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• MASSA = massa! Bitterballen meenemen dus!

De vreemde vrouwen van Julian Assange
      donderdag 9 december 2010 17:31

Een van de vrouwen van Assange
      Dossier
      De acties van Julian Assange: een vloek of een zegen? Lees alles over de affaire nog eens terug in het Elsevier-dossier WikiLeaks.

Vanochtend op de radio hoorde ik weer zo’n bezorgde volwassen meneer die zijn voorleesstukje begon met: ‘Julian Assange. WikiLeaks…’ uitgesproken op een toon zo omineus en zwanger van onheil dat je van de rest van de tekst weinig goeds kon verwachten.

Je kunt denken van Assange wat je wilt, het is wel vermakelijk hoe hij de gevestigde orde op zijn grondvesten doet schudden en hoe allerlei deskundigen en serieuze geleerden deftig hun bezorgdheid uiten. Een soort digitale Robin Hood, een Rode Pimpernel, die telkens opduikt waar je hem niet verwacht.

Ik denk: wat een knappe jongen is dat, die Assange, als ik die in huis had, had ik nooit meer computerellende!

Chick magnet
      Nu zijn er meer die hem een knappe jongen vinden, want uit berichten in wat buitenlandse kranten begreep ik dat Julian ondanks zijn grijze haar algemeen gezien wordt als een onweerstaanbare chick magnet.

Hij is bekend en tegenwoordig nogal veel in het nieuws, dat is kennelijk genoeg om de vrouwtjes en masse achter je aan te krijgen. Een vriend van hem, die anoniem wilde blijven, had hem zelfs wel eens gewaarschuwd: ‘Pas op met die vrouwen, Julian, dat gaat nog eens helemaal mis.’

En hij had gelijk.

Draad
      Dit is het punt waarop ik de draad een beetje begin te verliezen. Een Zweedse mevrouw had Assange van de zomer uitgenodigd voor een seminar. We weten allemaal dat het boeken van een hotel in Zweden bepaald geen peuleschilletje is, en die mevrouw, een gastvrij type, wilde haar gast die ellende kennelijk besparen en bood hem dus een slaapplaats aan chez elle.

Nu las ik ergens dat die mevrouw nogal klein behuisd was en niet beschikte over een goed geoutilleerde logeerkamer. Je maakt mij dus niet wijs dat ze haar gast uitnodigde zonder enige erotische bijgedachte.

Nou ja, na de lezing gingen ze dus samen naar haar huis, dronken nog wat, en van het een kwam het ander. Ze gingen naar bed en de volgende dag gaf deze mevrouw nog een feestje voor haar gast. Een andere Zweedse sleepte Assange ook mee naar haar huis en ook zij maakten er een dolle boel van.

Stress
      Dit alles in augustus. De draad raken we inmiddels steeds verder kwijt. De ene Zweedse schoot in de stress toen ze besefte dat ze wel een een nare ziekte van haar activiteiten had kunnen oplopen en probeerde Assange te bereiken, dan kon hij een soa-test ondergaan.

Tijdens die zoektocht vond ze de andere onenightstand – dit is waar ik alweer achter mijn oren krab. Hoe kan dat? Worden de vriendinnen van Assange op een lijst bijgehouden en is die ergens te vinden, op Wikileaks wellicht?

Maar het allerraarste is dat ze vervolgens naar de politie gingen, volgens hun advocaat omdat ze de politie advies wilden vragen en omdat ze dachten dat ze misschien een hiv-besmetting hadden opgelopen. Hun advocaat vindt dat helemaal niet raar.

Niet zo lekker
      Nou, dat is het anders wel. Het is heel erg raar. Wie gaat er nou om zoiets naar de politie? Wat gingen ze vragen? ‘Agent, ik voel me niet zo lekker, denkt u dat ik ziek ben?’ Kom op.

Nu is de politie uiteraard altijd je beste vriend, maar als je op dit gebied advies nodig hebt, ga je naar je moeder of naar je huisarts. Die Zweedse chicks wisten natuurlijk best wat voor gevolgen hun actie zou hebben.

Het lijkt me stug dat er één vrouw in Zweden is die niet weet hoe streng de wetten zijn op het gebied van seksueel verkeer (niet dat die vaak tot een veroordeling leiden, maar soit). En nu roepen ze om het hardst dat ze zijn verkracht, al hebben ze zich allebei behoorlijk uitgesloofd om die man in bed te krijgen, en beweren dat er zelfs een condoom is gescheurd – best moeilijk om dat expres te doen. Het is allemaal heel erg, al is het vier maanden geleden.

Hier klopt iets niet. Of die vrouwen zijn aangezet tot het doen van aangifte om een heel andere reden dan de onnozele die ze opgeven, of het is het zoveelste geval van hell has no fury like a woman scorned, en ze nemen wraak omdat hij nooit meer terugbelde
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Wat is er lekkerder dan na maanden van totale stilstand en vetvreterij weer eens te trainen?

A) niets doen
          B) nog eens trainen
          C) fietsen tegen de wind in
          D) vitargo kauwen omdat het niet goed mengt en de whey ook van abominabele kwaliteit is en er te weinig water in je shakebeker zit
          E) van je stokje gaan omdat je nuchter 200mg caffeine en alles onder (D) heb gedaan zonder enige planning voor het moment na de vitargo boost

De winnaar maakt een kans op een koelkast.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Ik denk E

Comment

• Duidelijk A).
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Wat ik nou zo ongelovelijk aan dit log vind is, is dat het bijna 24000 x bekeken is.
                Er is in dit log niks te vinden over je stats.
                Er is niks te vinden over je voeding.
                Er is niks te vinden over je doel.
                Er is niks te vinden over je trainingen.

Voor hetzelfde geld ben je een strongmen of een powerlifter met een bf van 40%
                Of een chick...kan ook nog.

Dit is het meest zinlose log van bn, qua trainingen, progressie, doelen etc.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                  Wat ik nou zo ongelovelijk aan dit log vind is, is dat het bijna 24000 x bekeken is.

Dat allemaal, maakt het zo een interessante log.

Comment

• hallo osterich,

klaas abdominaal hier.
                    hoe maakt u het deze tijden?
                    ik ga een pizzatje bellen.

de groeten,

klaas abdominaal
                    Groeten

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Wat ik nou zo ongelovelijk aan dit log vind is, is dat het bijna 24000 x bekeken is.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                        hallo osterich,

klaas abdominaal hier.
                        hoe maakt u het deze tijden?
                        ik ga een pizzatje bellen.

de groeten,

klaas abdominaal
                        Pizza calzone met neushoorn?

Comment

Wat is er lekkerder dan na maanden van totale stilstand en vetvreterij weer eens te trainen?
                          Sex??

Comment

• Mwha, je moeder begint te vervelen wat dat betreft.

Daarom ook geen (F)..

Comment

• http://s3.amazonaws.com/data.tumblr....38qgHbBgRjo%3D

Bedankt voor deze site!

Comment

Pizza calzone met neushoorn?
                                pizza tunafish met poepsaus
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...